Saturday, January 31, 2009

away...

dukacita mengumumkan bahawa dengan schedule yang crazy and assignment yang berlambak, aku akan sangat jarang blog.
Pasti anda jelas nampak ke-crazy-an yang perlu aku mengalami melalui bahasa canggih yang aku gunakan.

otak aku dah penuh dengan ilmu-ilmu yang perlu dipelajari dan perlu fikir banyak sekali
otak aku seakan-akan tak ada space untuk fikir tentang lame-lame dan interesting stuff lagi

the next time saya blog, tak tahu bila la...
oh and it's not too late to wish everyone Happy Chinese New Year kan?
hehehe...

4 comments:

blhc said...

translate English pls!!

Anonymous said...

tak ter-translate =P

A Pinch Of Salt said...

BM anda untahanable baik! Teruskan usaha fill-kan minda anda dengan informasi terkini dan ter"new"!
Sekali dua kali mesti update itu blog untuk peminat-peminat setia-lar! Kalau tidak, nanti itu peminat2 setia akan angryable-lar dengan you!Ha.....ha.....ha..... Happy CNY & all the best in your studies! Jangan ketiduran terlalu lewat,though!

Desperate Witty Owl said...

sekali dua dalam setahun? hahaha...
wow... aku ada peminat-peminat setia! =D
aku akan cuba update =)

ketiduran? bahasa apa ni? hahahaha... kelakar la...

Post a Comment

  © Desperate Witty Owl's Stories 2008

Back to TOP